موضوع: "متفرقه"

معرفی برنامه نوجوان

معرفی سایت نوجوان برای نوجوانان عزیزتان که معرفی مقام معظم رهبری است و هزاران مطلب جالب دارد
هدف سایت نوجوان خامنه‌ای، معرفی شخصیت و اندیشه‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و مسائل انقلاب در سه زبان {فارسی}{العربیة}{English} در فضای مجازی است.
فرزند من نصب کرده و بسیار راضی است.
خودم هم بسیار خوشحال شدم که شخصیت مقام معظم رهبری را با زبانهای مختلف به دنیا معرفی می کنند. ان شاالله شما هم لذت ببرید.
https://nojavan.khamenei.ir

1604686170k_pic_87a570ce-5f93-4b4c-a0b9-91007af7fe86.png

آیا بلایای طبیعی به خاطر طغیان مردم است؟

آیا بلاهای طبیعی بخاطر طغیان مردم است؟

پاسخ - بلایای طبیعی مشیت خداست و هیچ کس نمی تواند دلیل قطعی آنرا بگوید، ممکن است که این بلاها عذاب باشد یا کفاره ی گناهان باشد یا برای ترفیع درجات باشد. خداوند حوادثی را تقدیر کرده است که مرگ عده ای از انسانها بدین صورت باشد. بعضی اوقات بلاهای طبیعی بهانه ای است که عده ای که وقت زندگی دنیایی شان سر آمده است از دنیا بروند .
پس کسی نمی تواند تعیین دلیل بکند. آنچه که به ما دستور داده اند این است که درآخر الزمان که بلاهای طبیعی و زلزله ها زیاد می شود شما طاعت های تان را بیشتر بکنید. این زلزله ها باید یک زلزله در وجود ما بینداز که ما در بندگی خدا چه کرده ایم و این باعث تلنگری باشد تا از بندگی شیطان بیرون بیاییم و هشداری برای ما باشد. کسانی که دراین بلاها از دنیا می روند مشمول عنایات ویژه ای قرار می گیرند و در صحرای محشر دیگران آرزو می کنند که ای کاش بلاهای زیادی در دنیا می دیدند تا خدا برای ابدیت شان عنایات زیادی قرار می داد.
بخاطر وجود امام زمان(عج) ،امتی که پیروی از قرآن وعترت داشته باشند چون مشمول عنایت های رحمانی هستند یک ایمنی نسبی خواهند داشت. ممکن است که زلزله های شدید بیاید ولی تلفات کمی ببینند که این باعث شکرگزاری است .
آیت الله شاه آبادی توصیه ی ویژه ی دارند در مورد کسانی که می خواهند لیاقت دریافت های قرآنی و روح توحید و خداشناسی وعرفان ناب را داشته باشد .این افراد هنگام نماز شب و تحجد به حضرت زهرا متوسل شوند و پیش از اذان صبح صلوات مخصوص حضرت زهرا را زیاد بخوانند( اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سِر مستودع فیها بعدد ما احاط به علمک )

سخنان حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی در برنامه سمت خدا مورخ 28 فروردین 1392

سایت افکار نیوز